sieć

Autor: zawor___ (pawelzaw_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 19:27:06 MET

Witam.
Mam dostęp do internetu przez radiówkę ATMEL'a.
Chciałbym połączyć ze sobą 3 kompy (PC, AMIGA 500, i ATARI MEGA STE).
Mogę je połączyć tylko przez null modem.
Prętkość portu COM od strony PC muszę ograniczyć do 19200.
I kabel miałby długość ok. 6m, ponieważ kompy stoją w oddzielnych
pomieszczeniach.
Wiem że są odpowiednie grupy na których powinienem pytać, ale chciałbym się
dowiedzieć czy takie połączenie ma jakiś sens(sieciówki odpadają)?.
Mam nadzieję że ktoś mi odpowie.
Pozdrawiam wszystkich.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl