Re: UPS - pytanko - ETA, Fidel

Autor: Rafał (raf82WYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 14:05:15 MET

Witam,

> Ja tez stalem przed rozterka co kupic.
> Kupilem EVERa 1000/usb za 840zl podczas gdy w innych sklepach kosztowal
> prawie tysiac lub wyzej a innych firm podobne to ponad 1300zl np APC.

Hmmm to masz jakieś chodzy ? :)

> Uzywam od kilku dni i jestem zadowolony...juz raz sie sprawdzil i
> podtrzymal mi maszyne podczas 12 minutowego braku zasilania bez problemu a
> moj sprzecik luuubi prad...

W sumie to on do tego słuzy, to się nie dziwie ;)

> Jak chcesz moge tez podeslac programik ktory wyludzilem od konsultanta
> telefonicznego EVERa niejako na lewo.

A do czego on sluzy ?

> Dodam ze moj USP ma rzeczywistej mocy cos ponad 600Watt

Szczeze to nie bardzo przepadam za everem. Tzn. jest tak od niedawna :) jak
przeczytalem jak dla goscia szlak trafil 2 czy 3 plyty glowne + inne rzeczy
przez takiego evera (chyba z serio net).

Pozdrawiam,
Rafał