Re: Składak - prośba o opinie

Autor: Piotr Jankiewicz (pjankiew_at_okno.pw.edu.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 15:02:04 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Athlon XP 2000+ Thorton
> Asus A7N8X Deluxe. >
> Radeona 8500LE/9100,>
> --
Ok, dzięki wszystkim za rady. Powyższa konfiguracja podoba mi się z tym, że
podniosłem poprzeczkę ze względu na niewielką różnicę w cenie. Tak więc
będzie to
Athlon XP 2400+ Thorton

Co do Radeona 9100 to nie mogę znaleźć żadnej karty z TV-out. czy macie
jakieś namiary? Nie ukrywam, że możliwość podpięcia telewiziora jest bardzo
wskazana. A może jest jakaś przejściówka z DVI?

Pit