Re: antyNetykietowcy [cd3]

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 13:06:19 MET

Andrzej_K. napisał(a):

> Co Ty za bzdury opowiadasz. Te adresy(?) są
> w nagłówku każdego posta. Teraz gdy cytuję
> Twój post to ten sam adres jest we wrotce.
> Też mam go jakoś ukryć?. Nie bądź śmieszny.

bzdury?? -to nie to samo tu masz w jednym miejscu kilkadziesiat adresow
podanych na tacy - to jest w porzadku?
 ja na przyklad sobie nie zycze by mnie ktos wpisywal na taka liste
(zreszta chyba mnie nie bylo)
;)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<