Re: MSI K7N2 Delta-L - i problem z pamieciami PC3200

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 03:17:07 MET

Piotr Sielski wrote:

> Hej, kupilem ostatnio plytę MSI K7N2 Delta-L, Athlon XP 2600+ Barton i
> pamięci Kingston PC3200 DDR400 2x256 ktore chodza na dual channel.
>
> Plyta nie wykryla jaki mam procek w zwiazku z czym musialem sam
> podwyzszyc CPU FSB Frequency z 100MHz do 166MHz i w Windzie wskazuje
> mi prawidlowy procek z czestotliwoscia 1,9 GHz. Problem jest taki ze
> chyba przy takim ustawieniu moje pamieci nie chodza z optymalna
> czestotliwoscia 400Mhz ale z 333MHz (o ile oczywiscie sie nie myle).

To nawet lepiej bo wtedy płyta pracuje najwydajniej gdy taktowanie
pamięci jest synchroniczne z FSB procesora(taka jest cecha NForce2).
Oczywiście w biosie możesz ustawiać inaczej, ale nie ma to większego
sensu. W intrukcji masz wszystko napisane...

--
#Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl
#GG:503647