Re: horror z zasilaczami ;) (troszke dlugie)

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 23:11:25 MET

> A ty wierzysz że on ma 400W ? Ah ta ludzka naiwność ;)

Jasne, ze nie wierze, obejzalem go dopiero teraz, testowalismy na chieftecu,
oczywiscie bylo wszytko ok.
Ogladalem go, lekki mizernie wykonany, na naklejce obciazalnosc linii 3.3V
28A czyli tyle ile chieftec 360W LOL. Jakies ISO czy inne normy?... jaja
sobie robia.
Martwi mnie tylko, ze oni to ludziom wciskaja nieswiadomym... coz life is
brutal ;)

--
Pozdrawiam.
-dymek-