Re: Zamykanie p³yt (close CD)

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 20:35:58 MET

> Nagra³em p³ytê audio, ale niestety z tego co siê orientujê nagrywa³em j± jako
> Multisession disc i jak przypuszczam to jest powód dla, którego mój magnetofon
> nie wykrywa tej p³yty - krêci ni± bardzo szybko, a potem na jego wy¶wietlaczu
> pojawia siê komunikat "no disc". Dlatego chcia³em siê dowiedzieæ czy i w jaki
> sposób mo¿na zamkn±æ p³ytê (nie chodzi tylko o zamkniêcie sesji, ale w ogóle
> ca³ej p³yty)? I oczywi¶cie chcia³bym j± zamkn±æ bez dogrywania czegokolwiek.
> Czy istnieje taka mo¿liwo¶æ? A je¶li tak to przy pomocy jakiego programu mogê
> [...]

Oj, co¶ dziwnie nagrywasz... Ja nagrywam p³yty muzyczne jush hohohoho i
ani razu mi sie nie zdarzy³o nagraæ jako multisession - nie wiem nawet,
czy dla p³yty predefiniowanej jako audio jest taka mozliwo¶æ.
Uruchamiasz wizarda, wybierasz audio cd i musi dzia³aæ. chyba ze
nagrywasz za szybko...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840