Re: Award BootBlock BIOS

Autor: Saper/nolin11 (nolin11_malakuja-usun-to__at_interia.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 19:48:44 MET

Howk blada twarz "Radoslaw Sokol" z msg-id:3FBF2348.FFA889A8_at_magsoft.com.pl

> System (najlepiej MS-DOS 6.22) oraz odpowiednio spreparowany
> AUTOEXEC.BAT automatycznie wywołujący bez pytania awdflash.exe
> z odpowiednimi parametrami. Szczegóły musisz już niestety
> znaleźć w sieci lub samemu 'wyczaić' na podstawie listy
> dopuszczalnych parametrów awdflash.exe.

Hmm jusz robiłęm to z dyskietką startową od WinMe (na dyskietce zostały:
Command.com, Autoexec.bat z odpowiednim wpisem, Config.sys
wyczyszczony...,a takze awdflash.exe i bios.bin)
spróbuję zrobić to z czystm dosem....
A jak włoże dyskietkę to mi napęd się swieci i nic nie dzieje (zostawiłem
ją tak na 2h)

--
Saper/nolin11
Delfinek 7 Personal - Rullezz :P