Re: jakie sklepy komp. - tylko online

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 19:14:06 MET

Użytkownik "MatK" <mat2_at_nospamplease.underweb.net> napisał
w wiadomości news:bpo20c$2f3$1_at_news.onet.pl

> jak ktoś nie czyta to nie widzi.
> wyraźnie jest napisane - POLSKI sklep sprzedający TYLKO online.

Jasne, ale ująłeś to w drugim zdaniu i odebrałem to,
że masz zamiar kupować *tylko* poprzez www.
(ot, nie dogadali się :) )

> problem z naszym wspaniałym krajem jest taki,
> że ludzie boją się sklepów, do których nie można wejść "z ulicy".

Bo odbierają je jako sklepy wirualne_nieistniejące fizycznie,
"nienamacalne".

> piszę o tym fenomenie pracę i nie potrafię znaleźć ŻADNEGO
> przykładu takiej właśnie firmy.

Nie słyszałem aby w Polsce był tego rodzaju sklep.

> jeżeli masz wskazówki odnośnie szukania na google,
> to chętnie posłucham, jednak z góry uprzedzam, że możesz się niemiło
> zdziwić jeżeli myślisz że znajdziesz takie firmy "od ręki".

Mam, ale do tych "normalnych", a te to sobie sam
znajdziesz. (pewnie już znalazłeś)

> 99% sprzedających komputery firm ma normalne sklepy
> a sprzedaż za pomocą www jest tylko dodatkiem do działalności w lokalu.

Nie dodatkiem, a rozszerzeniem działalności.

> Szukam właśnie takich, które NIE MAJĄ sklepów tylko magazyny
> (z zastrzeżeniem że sprzedają także użytkownikom detalicznym).

Nie chcę Cię smucić, ale polskiego sklepu chyba nie znajdziesz.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.