Re: jak dobrać płytę do reszty??

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 15:49:03 MET

> Zainteresowany jestem Athlonem 2500+/333, RAM 512/333 Kingston, twardy
> Barracuda 120GB, CD-RW LiteOn 52x32x52, zastanawiam się nad kartą
graficzną
> może Radeon 9200???

Zalezy jaki masz budzet, mozesz kupic plyte za 180zl skromna i bedzie
chodzic ale warto pomyslec o dobrej plycie niekonicznie bogato wyposazonej
ale o dobrej marce. Dla mnie to asus, abit, msi...
Karta...radeon 9200 moze byc, choc wolalbym GF3Ti 450 w podobnej cenie.

> Za wszystkie inne uwagi, typu wybór innego sprzętu, dodanie czegoś(jakiś
> wiatrak, dodatkowe zasilanie itp..) również z góry dziękuję.

Zasilacz...
Poczytaj mojego posta "horror z zasilaczami ;) "
Raczej nie oszczedzaj na tym.

--
Pozdrawiam.
-dymek-