Re: Windows- koszmar Billa Bramy

Autor: Zuz P (maleate.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 14:25:36 MET

Jacek Kauch <jacekkauch.w_at_o2.pl> napisał(a):

> Wójek Dobra Rada radzi: zmień zawód, idź np. kopać rowy albo cos w tym
> stylu. Jeśli prawda jest to co piszesz to w tym kierunku masz niewielkie
> zdolności a co dopiero mówić o wiedzy. Albo lepiej daj komus do zrobienia
> kto się na tym zna. W ppełnym tego słowa znaczeniu.

Gdybym byla informatykiem to najprawdopodobniej poprostu zmienilabym system.
Zdolnosci? to trzeba miec zdolnosci zeby winda nie dzialala? On to robi sam z
siebie i ja nie musze mu pomagac. Jesli chodzi o kogos kto sie na tym zna to
to jest poprostu smiechu warte. Obserwowanie informatyka przy pracy potrafi
byc naprawde pouczajace. Zwykle daje to jedynie 2 godziny chaosu przy kompie
a pozniej i tak musze wszystko robic sama bo juz kompletnie nic nie dziala w
pelnym znaczeniu slowa "nie dziala".