Re: FDD @ PCI/ISA

Autor: Cage (news_at_civ.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 13:50:59 MET

> wiesz... w pracy mam dostęp do tego i doceniłem to dopiero jak mi przyszło
> stawiać od nowa system- wszystkie kompy mają taką samą konfig. więc
> postawiłem na jednym win2k pro, _DYSKIETKA_ strotowa Ghosta, obraz Ghostem
> miałem w godzine na 7 kompach gotowy system... a ja, że instaluję sytem
1/3
> miechy to by się przydał ten Ghost. chyba, ża napiszesz mi co zrobić, żeby
> mieć dyskietke startową Ghosta, albo jakiegoś innego programu typu Ghosta,
> co nie potrzebuje dystietki, tylko nagra na cdrw (mam nagrywarkę)

Bez problemu to zrobisz. Ja tak robilem programem Norton Ghost 2003.
Wybieralem ktory dysk ma zgrac, ew jakie jeszcze pliki dodatkowo, ustawialem
opcje aby zrobil obraz na CD i... klikamy, komp sie resetuje, wkladasz
czysta plytke CDR lub CD-RW i gotowe... masz bootowalna CD z obrazem
systemu, wystarczy teraz wlozyc ja do kompa, nacisnac enter i... system
przywracany bezposrednio z CD - baaardzo szybko.