Re: Odswiezanie w CRT

Autor: Grzegorz W. (airman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 13:03:51 MET

> Samsung ma odchylanie poziome 96 kHz, Iiyama zaś, z tego co
> znalazłem, 130 kHz i jest po prostu monitorem o klasę lub
> dwie lepszym pod tym względem. To musi mieć swoje odbicie
> w cenie. Wszystko teraz zależy od tego, czy chcesz mieć
> monitor tani, czy naprawdę dobry.

Chce miec monitor dobry , a nawet bardzo dobry. Oczy mi sa bardzo potrzebne
:) do pracy i niestety tu nie ma mowy o kompromisie. teraz mam Hyundaia 7770
z 85hz i nieostrym obrazem w naroznikach i wali mnie tak po oczach ze
ostrosci zlapac nie moge.
Mysle ze to bedzie Iiyama, tylko nie wiem jak bedzie z mozliwoscia
sprawdzenia monitora, wszyscy takowe sprowadzaja pod klienta, ale pomyslimy.

> PS. W obu przypadkach i tak musisz dokładnie obejrzeć egzem-
> plarze obu modeli monitorów przed zakupem. Może się okazać,
> że ten Samsung ma beznadziejny obraz lub wręcz przeciwnie --
> -- radzi sobie wręcz świetnie.

Mozliwe ale raczej malo prawdopodobne...

PS. jeszcze jakies uwagi na ktore powinienem zwracac uwage przy zakupie ?

--
Grzegorz W.
airman_at_poczta.onet.pl