Re: Proszę o pomoc.

Autor: Marek (marek9993_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 12:13:20 MET

Marco <notrue_at_interia.pl> napisał(a):

> Jeżeli masz w płycie AGP x4 oznacza to, że tyle osiągniesz najwięcej z tej
> płyty, czyli jak włożysz AGP x1 to będzie działać x1, jak dasz x4 to będzie
> x4, a jak dasz x8 to będzie x4.

Dziękuję za pomoc, ale moja niewiedza nie jest do końca zaspokojona :)
Czy karta grafiki x4 wejdzie do gniazda AGP na płycie głównej która
wg. specyfikacji obsługuje x2??? Nie miałem tego w ręce, a oglądając
zdjęcia w necie - nasuwają mi się pytania, bo moje dotychczasowe
doświadczenie kończy się na PCI :) a myślę o zakupach niewielkim
kosztem na Allegro.

Marek