AC97 CODEC - co to dokladnie jest?

Autor: Marek Kozłowski (kozlowsm_at_NOSPAM.mini.pw.edu.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 09:20:03 MET

:-)
Czy moze mi ktos, kto rozumie, dokladnie wyjasnic, co to jest AC97
CODEC? Mam plyte z nForce2. Wgrywam 'superdriver' nVidia i mam dzwiek.
Moge takze wgrac AC97 CODEC, bodajze Realtek AC6500 i wtedy mam mnostwo
bajerow i mniejsza stabilnosc systemu ;P
Jak zaczalem naciskac znajomych pecetowcow w pewnym momencie wychodzilo,
ze sami dokladnie nie wiedza co jest czym. Prosilbym o jasna, precyzyjna
i wyczerpujaca odpowiedz. Dziekuje z gory
Uzdrawiam,
Marek