microstar k7n2 delta nforce2 - PROBLEM!!

Autor: pasik (pasikwinnerWYTNIJTO_at_buziaczek.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:55:30 MET

witam!!
z wyzej wymieniona plyta mam duzo problemow. przede wszystkim, nie wiem jakie
ustwienia w biosie lub na plycie glownej zastosowac, aby odpowiednio wykrywany
byl dysk. po zainstalowaniu winXP (tez bylo ciezko bo wyskakiwalo wciaz)
komputer co jakis czas sam sie resetuje!! inna sprawa to niska wydajnosc
graficzna. z tymi samymi parametrami tylko ze na plycie glownej ECS mialem
2razy wiecej pkt w 3dmarku wiec cos tu niegra!! BLAGAM!! POMOCY!!

moj sprzet:
athlon1400, 512 DDR kingston, Geforce2 MX 200 32MB, Microstar k7n2 delta
nfoce2, sound blaster audigy, seagate 80GB 7200