Niby agp 1.5 volta, a...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:21:22 MET

W sumie moze wyjsc, ze po prostu mam dwie lewe rece, ale wole sie zapytac,
gdyz jestem w tym swiezy.

Mam nowa plyte glowna, obsluguje agp 4x i 8x tylko 1.5 V. Pozyczylem Geforce2
mx200 i probowalem wepchnac... Niby pasuje, acz nie udalo mi sie do konca
zatrzasku zatrzasnac (jest jakas szczegolna technika wpychania?). Oczywiscie
komputer nic nie wyswietlal, tylko piszczal... Wyczytalem, ze ogolnie geforce2
mx200 maja 1.5 V, czyli wszystko powinno sie zgadzac...

Czy aby na pewno tak jest? Czy moze trafilem na jakis model 3.3V? A moze 3.3
powinno roniez wejsc bez problemow w gniazdo i swiadczy to tylko o tym, ze nie
umiem karty w nie wepchnac?