Re: 1-Trzy czytniki 2-Brak zamykannia polaczenia

Autor: Paweł 999 (plumin_at_antyspam.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:06:13 MET

> W komputerze jest cd-rom, cd-rw i dvd, system to Windows 98.
> No i nie dziala autostart w zadnym czytniku. To nie jest wielki
> problem, ale nie moge zainstalowac Encyklopedii2002 PWN (orginalnej,
> jakby co) gdyz program instalacyjny nie widzi drugiej i trzecie
> plyty... "Recznie" plyty te da sie odczytac bez problemu.

Panel sterowania-system-menedzer urządzeń-cdrom-właściwości- zaznacz funkcje
Automatyczne powiadamianie przy wkładaniu (czy jakoś tak)Powinno pomóc
> Druga sprawa, znów Windows 98, komp podlaczony przez centralke
> tel. do internetu (wszystkie numery trzeba wybierac z zerem na
> poczatku). Dzwoniac pod 0202122 laczy sie bez problemu, ale nie
> rozlancza sie!!! Kilkam rozlacz, ikonka polaczenia zostaje tyle ze ma
> czerwony krzyzyk, komp zaczyna dzialac topornie, a telefon pozostaje
> zajety i slychac w nim modemowe trzaski.

Usuń modem( menedzer urządzeń) i zainstaluj go na nowo, może pomoże. W
ostateczności wyjmnij wtyczkę z modemu.

> W obydwu przypadkach dzialania typu przeinstalowywanie albo
> zmiana systemu raczej nie wchodza w gre.

Moim zdaniem masz coś nieźle pokopane. Wcześniej czy później będziesz go
musiał przeinstalować.
Widziałem ostatnio 3 letnią windę ale tam to dopiero była kaszana - średnio
1 blue scren na godzinę
Pozdr.
Paweł W.