Re: Brak "mocy"..............

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 22:32:48 MET

> za 50PLN wiecej nabylem chiefteca 420W. super cichy tez nie jest, ale
> tragedii nie ma. napiecia jak najbardziej OK, no i proc sie lepiej kreci
niz
> na poprzednim zasilaczu :-)

He he, spodziewałem sie takiej odpowiedzi :))) W drugim kompie mam starego
Enlight'a 250W (Athlon 1700+, R9100 64 MB 128 bit Herculesik, Barracuda 40
GB i takie tam przyleżności) Napięcia oki, zero problemów. Kasa na
Chieftec'a raczej w błoto wyrzucona ale czegóż nie robi się dla
eksperymentów ;) Mam za to ten komfort, że moge wyrazić opinie na podstawie
własnych doswiadczeń a nie na podstawie wiadomości zaczerpniętych z gazet
lub dogłębnego studiowania grup dyskusyjnych :))) Jakieś wnioski Szanowni
grupowicze ??? Do tablicy proszeni zwłaszcza zwolennicy wyrafinowanego
zasilania za sporą kase. Prosze o umiar, nie zamierzam sie z nikim kłócic.
Chodzi mi raczej o konstruktywną wymiane rzeczowych argumentów :)))
Pozdrawiam
Jacek