Re: Trzaski w AC'97

Autor: Tomek Grzywalski (funt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 19:02:17 MET

Użytkownik "darekn" <darekn_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem czy udało ci się wyłączyc kartę onboard'ową bo w niektórych
biosach
> są dwa miejsca gdzie widnieje karta dźwiękowa ale jedna z nich jest tą wła
> ściwą, a jeśli chodzi o trzaski to mialem podobny przypadek w msi kt4av i
> ściągnąłem nowe stery (to był chyba chip realtek'a) i pomogło

Jestem pewien że była wyłączona "na amen", znikneła zupełnie z menadżera
urządzeń i zaczął się odzywać PC-speaker w odpowiednich momentach :)
Próbowałem jeszcze, zgodnie z tym co w archiwum znalazłem, sprawdzić
uziemienie, ale to nie jego wina, komp jest uziemiony. Sterowniki... nie mam
nic do stracenia, sprawdzę inne.

Pozdrawiam
Tomek Grzywalski
funt_at_poczta.onet.pl