Re: Problemy z drukowaniem

Autor: Lord Vader (_nospam_muzio45_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 12:32:29 MET

pojawiają się informacje, jakoby ten plik
> miał np. 5 MB, choć w rzeczywsitości ma niecałe 100KB

bo plik wysyłany do drukarki to jest co innego, niż to co ci zapisuje np.
Word
komputer nie wysła do drukarki pliku wordowskiego, tylko obraz strony
opisany
w języku, który interpretuje drukarka (np. PostScript, PCL, ja mam na
domowej drukarce
jakiś interfejs GDI)
komputer wie, w jakim języku wysłać, bo informują go o tym
sterowniki drukarki

--
pzdr
Michał