Re: detonatory

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 12:03:32 MET

> bzdura!
> poczytaj sobie na stronie nvidii co to sa te sterowniki, a potem pisz

to raczej nie jest bzdura. o ile kazdy detonator jest kompatybilny
z kazda karta nvidii wstecz to pewne wersje byly przygotowane
z mysla o konkretnych kartach. tak jak kolega napisal dla gf4
najszybsze beda te z serii 40 co nie znaczy ze seria 50 nie zadziala.

aha. mam gf4 wiec wiem co pisze zreszta wystarczy popatrzec
nad czym nvidia pracuje w tych nowych 50 i jest to glownie
optymalizacja ps2.0 ktorych w gf4 nie ma.

Tomek