Re: Prosze o pomoc w zlozeniu zestawu

Autor: PiVvo (pivvo_at_nospam@o2.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 11:20:39 MET

> I czy lepiej w czesci sie zaopatrzyc poprzez allegro czy moze od razu udac
> sie na gielde?
> Pozdrawiam.

We Wrocławiu na giełdzie są takie same ceny jak w sklepie jedyny
pożytek to cenniki i możliwość komleksowej ceny .
Osobiście umoczyłem na giełdzie dlatego jeżeli cos kupuję to
zawsze na stałych stoiskach.
Jeśli chodziło sprzęt to płytę główną tylko na N-Force2 i to raczej
znanych producentów ja preferuję GygaByte i Asusa natomiast
odradzam ECS i tym podobnych nisko budżetowych bo
płyta główna to kręgosłup i nie ma co na tym oszczędzać
nie wiem jak ma się do wydajności ale jeśli chodzi o głośność to
dysk jaki mi zaimponował to Samsung założyłem go do serwera
gdyż wszystkie wcześniejsze dyski wyeksmitowały mi psa z spiżarki
i biedak nie mógł się odnaleźć po instalacji Samsunga powrócił
na swoje legowisko
kara grafiki ogólnie przyjęto że narazie najlepsze są karty ATI