Re: Zasilacz???

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 10:37:55 MET

Hi,

"..:::Plombos:::.." wrote:

> Oczywiscie, nie musi, ale niejednokrotnie jestesmy zmuszeni dokonywac wyboru
> sposrod scislej grupy przedmiotow, wiec wtedy tego typu odpowiedz nadaje sie
> do kosza bo *nic* dla pytajacego nie wnosi.

Wnosi. Wnosi to, że niech człowiek wybiera co tylko mu
się żywnie podoba, bo i tak wybierze źle. Nie wiem, dla-
czego nie potrafisz zrozumieć, że niektórych ograniczonych
wyborów dokonać się NIE DA, bo tak jest źle, i tak nie-
dobrze.

Grupa dyskusyjna jest właśnie po to, by powiedzieć człowie-
kowi przedstawiającemu taki dramatyczny wybór: "stary, to
się do niczego nie nadaje, jak koniecznie chcesz to kupuj
dowolny i się nie pytaj, bo żadnego z tych elementów nikt
Ci tu nie poleci, ale tak naprawdę powinieneś kupić po
prostu coś zupełnie innego i o wiele lepszego". Dotarło? :)

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_9592.html
> tu masz opis ModeCOM 350 GTF, ja mam co prawda 300 GTF ale zobacz na roznice
> miedzy modelami GT a GTF no i na ceny.

Cena brutto: 161 zł za 350 W. Ja bym wolał dopłacić do Chief-
teca prawdę mówiąc, ale w tej cenie taki zasilacz już ma prawo
być sensowny. Niestety, nie widziałem tej klasy zasilaczy
ModeComa w sklepach nigdzie.

Szkoda, że nie znajdzie się w sieci żadnego _pożądnego_
porównania konstrukcji zasilaczy i ich odpornośni na skrajne
warunki (przeciążenie, zakłócenia sieciowe itp.).

> No nie wiem (przynajmniej na razie).
> U mnie napiecia
> 3,31V
> 4,87V
> 12,03V

Prawdę mówiąc napięcia nie muszą o czymkolwiek świadczyć :)
Często są jak najbardziej OK, a mimo to zasilacz pada po
jakimś czasie z przeciążenia jednej z linii.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |