Re: Monitor 19" CRT ?

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 10:55:28 MET

> Żadnego brzenirdznia nie szłuyszałweme, przecoirz moniotra uiuyzywa aie a
> wrybie wyslierrtlania a nie w trybiue cuiwania

o rany... no jo, tylko sa osoby ktore wylaczaja na noc czy w ogole zawsze
jak wylaczaja komp to monitor wylaczaja, a sa osoby (np. JA) ktore nie
wylaczaja monitora a tylko zostawiaja w trybie czuwania, wiec jak jest te
brzeczenie to ciezko zasnac, a rano trudno spac (bo przy slabym snie to
slychac).

Takze ty jakbys mial brzecznie to nawet nie wiedzialbys o tym gdyz zawsze
wylaczasz monitor z komp.