Re: SATA kontra ATA

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 09:57:15 MET

Stelmi <stelmi_at_neo.pl> wrote:
> Za niedlugi czas mam zamiar nabyc nowy komputer i chce wyposazyc go w
> wydajny/wydajne dyski twarde, zaznaczam tu ze SCSI raczej nie wchodzi w gre.
[ciach]

A czy to nie jest tak ze macierz 2 wolniejszych dyskow dziala szybciej od
jednego szybszego?
Kolega (grafik 3d) mial 1 dysk, zamienil to na 2 nieco nowsze i zrobil z
nich macierz - z jego relacji wynika ze zysk predkosci jest spory. Nie
pamietam juz jaki typ mial tej macierzy (chyba tracilo sie czesc
pojemnosci).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku