Jednostronny transfer na kacie sieciowej

Autor: Thomanek (tomgak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 09:16:50 MET

POMOCY :)
Kupiłem karte sieciową PCMCIA firmy Micronet SP160TA i działa jednostronnie.
Zainstalowałem na Win2000 z oryginalnymi sterownikami. Podczas połaczenia
przez modem DSL działa wszystko prawidłowo (dwustronnie 10M), natomiast przy
połaczeniu z innym komputerem, do mnie można kopiować - odemnie niestety
nie.
Nie mam żadnej koncepcji w czym problem. Zainstalowałem na innym notebooku i
jest to samo. Z różnych PCtów z różnymi systemami moge odbierac dane ale nie
moge wysłac nic powyżej paru kb (powyżej podwiesza się połączenie i pokazuje
się błąd Windows 'nie mozna zapisać pliku").
Przestawiałem karte we własciwościach z trybu auto na 100M i to samo.
FireWall'e i inne duperele powyłaczałem.
Proszę o pomoc.
Dzięki.

--
Tomasz Gałązka