Re: LCD 17" vs FLATRON 19"

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 22:09:50 MET

Dnia 2003-11-20 08:03, Użytkownik Krzys napisał:
> Witam!
>
> Niedlugo bede zmuszony do zakupu nowego monitora. Wobec tego mam pytanie: co
> sie bardziej oplaca kupic? LCD 17" czy jakis FLATRON 19" (a moze wiekszy, i
> jaki?)? Cena nie moze przekroczyc 2000,- a im niższa, tym lepsza :) (to
> jest np bardzo dobry argument w strone FT19").
>
> Interesuja mnie wszelkie czynniki, jak np. cena, jakosc obrazu,
> promieniowanie, etc...
>
> Pozdrawiam i dziekuje za konstruktuwne sugestie,

Ja polecam EIZO. Dobre kolory, dobra ostrosc, duzy zakres jasnosci,
wysokie odswierzanie. Dziennie siedze po 8, 9 godzin i nigdy mi oczy
nie lzawily jak to pisza koledzy wyzej. Ja mam wersje z kineskopem
Hitachi Invar sa tez z Sony (ponoc lepsze). Jednak nie sadze zeby 2000
starczyly Ci na nowa 17" :-( To drogie monitory. Ja za swojego dalem cos
kolo 3000 (sprowadzany z niemiec) 2 lata temu.

pozdro

pkruk

--
www.pkruk.prv.pl