Znikająca karta sieciowa

Autor: Kot (rumata_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 21:51:49 MET

Hejka!

Mam płytę ECS K7VTA3 z kartą sieciową na niej zintegrowaną. Jak włączę kompa, to
karty sieciowej nie widać w systemie i dopiero jak zrobię restart wingrozy, to
się pojawia. Czy ktoś wie, dlaczego tak i jak zrobić, żeby była widoczna od
razu?

Drugi problem, to karta graficzna - Savage4, 16 MB. Wg programiku
diagnostycznego, może być ona AGPx4, na płycie wg instrukcji też powinna być
możliwość ustawienia AGPx4, a jakoś mam tylko AGPx2 w setupie. Błąd płyty czy
coś przestawiając dawno temu zablokowałem niechcący wyższe opcje? I jak je
przywrócić?

--
Kot
rumata_at_poczta.onet.pl