Drukarka do zdjęć

Autor: onedog (onedog_at_odwa.peel)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 20:37:32 MET

I do okładek na płyty :) i atakich tam czasem jakieś pismo do Urzędu
Skarbowego albo Prokuratury tudzież apelację trza złożyć. Ale głównie do
zdjęć ma być.
No więc cena około 1000 złociszy. Na placu boju ostało się trzech
producentów tych cudów techniki ludzkość uszczęśliwiających.
Canon - lubię to firmę za sprzęt foto co do drukarek pojęcia nie mam - i865
to sie nazywa
HP - bardziej z obowiązku bo użytkuje notebooka tej firmy i wiecie
rozumiecie pasee ogólnie. HP z modelem 7660 albo 7760
Epson Stylus Photo 925 - ładna taka chociaż firma, bo ja wiem nie znam
Aha i jeszcze jedno - chciałbym na płytkach podrukować, to takie milutkie...
Wielka prośba do Szanownych o opinię i pomoc w rzeczonej sprawie. Dodam
jeszcze że ostatnią moją drukarką była SEIKOSHA 2400 :)
Pozdrawiam, Dobranoc Państwu
PS. Jeśli macie jakieś typy pow 1000 PLN to też chętnie posłucham.