Re: Szybkość łącza internetowego...[?]

Autor: _-Stan-_ (ststan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 20:14:53 MET

Użytkownik "PiVvo" <pivvo_at_nospam@o2.pl> napisał w wiadomości

> łącze jest zawsze punkt punkt test też czyli gdzie się połączysz

Niby tak. Ale u mnie coś szwankuje w necie. Transfer w pewnym momencie spada
do zerA.
Zgłaszałem awarię , wymienili NT1 a ja sprawdzam sobie łącza. W momencie
kiedy u mnie na komputerze wszystkie ładujące się z internetu badziewia
"stanęły" w miejscu z transferem prawie zerowym sprawdzałem szybkość na tym
www i pokazało mi tego sporo. A w realu miałem zero-zero-nic. Czy to oznacza
, że transer mam na przykład 5 kbajtów/s a komputer mi tego nie "odbiera" z
powodu na przykład wadliwej karty ISDN, a może na przykład przez przegrzanie
się procesora ? A czy może to być winą NT1 ?

Stan