nowy ram zle mi dziala :(

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 20:02:49 MET

witam!

zakupilem ostatnio kosc pamieci sdram 256. bios ja widzi poprawnie i wndows
tez ja widzi poprawnie.... ale.... systemu (winxp) nie da sie zainstalowac
bo pisze mi ze nie mozna skopiowac jakichs plikow na samym poczatku przed
restartem.... gdy wkladam kosc do juz zainstalowanego systemu niby dziala
poprawnie ale po krotkim czasie wylaczaja mi sie wszystkie programy i
pozostaje w windows (nie ma zwisu). nie wazne czy kosc jest jedyna w kompie
czy z innymi (wykrywana jest zawsze poprawna ilosc pamieci), nie wazne w
ktorym slocie (sama lub nie) efekt zawsze ten sam.... co jest nie tak?

pozdrawiam
Andre