Chieftec HPC 360-202 i buczenie...

Autor: Wiktor Tamborski (veetoo_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 18:09:53 MET

Witam.
Nabylem wlasnie, kierujac sie testami i opiniami z grup tytulowy zasilacz.
Podlaczylem, wcisnalem power i.... buczy. Wentylator jest faktycznie cichy,
ale zasilacz wydaje z siebie taki odglos jak stacja trafo. Swoiste
jednostajne buczenie. Nie jest to dosc glosne, ale glosne na tyle, zeby
denerwowac. Czy ktos mi moze powiedziec czy tak musi byc? Czy moze to jakis
wadliwy egzemplarz? Moze mozna jakos temu zaradzic?

Moze ja tez bym buczal jakbym mial 50 okresow na sekunde, ale to chyba nie o
to chodzi, prawda? ;)
Kupujac "jeden z najcichszych obecnie zasilaczy na rynku", którego "szum
(...) wtapia się w tło dźwiękowe otoczenia i nie dokucza nawet z bliskiej
odległości." spodziewalem sie jednak, ze co jak co ale buczal to on nie
bedzie.

--
Pozdruffka