Szybkość łącza internetowego...[?]

Autor: _-Stan-_ (ststan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 17:45:26 MET

Sprawdzałem szybkość łącza internetowego na
http://www.numion.com/YourSpeed/Checkup.php?Layout=1&Duration=10&Repeat=0&L=
pl#Sprawdz . Pokazuje mi w granicach 5 do 50 kbajt/s. Na karcie Fritz,
łącze jedną nitką w Dialog. Ale tak się zastanawiam co właściwie ja
sprawdzam ? Co oznaczają te dane. Z jakiego punktu do jakiego to jest
szybkość ? Bo kiedy komp mi bardzo słabo ściągał [z wielu różnych
srewerów] - to szybkość na tej stronie była pokazana fantastyczna.
Pozdrawiam
Stan
http://www.skynet.com.pl/~robol/index.htm