Re: XP Partition Magic i partycje.

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 17:13:21 MET

Użytkownik "@d_at_m " napisał:

> Drugi problem ustawilem sobie 2 mniejsze i 2 wieksze partycje.
> A Part. Magic ustawia je w kolejnosci: mala part - duza
> - mala - duza.

Poczytaj manuala, bo coś robisz nie tak. PM nigdy nie robi nic wg własnego
widzimisię. Wszystko wykonuje zgodnie z tym co mu nakazujesz.

> Czy jest jakis bardziej przyjazny program do partycji?

Bardziej przyjazny? Hmmm... ciekawe jak musiałby wyglądać, żeby być jeszcze
bardziej przyjaznym. Chyba nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić...

--
Pozdrawiam,
Sniper