Re: Dwa kontrolery USB?

Autor: Dr Dex (dr_dex_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 16:03:33 MET

Nathell wrote:

> Witam,
>
> Zaopatrzylem sie w kontroler USB 1.1 (MiNT na chipsecie OPTI) do starego
> systemu z P166 na pokladzie, w celu podlaczenia do niego modemu ADSL.
> Niestety modem odmawia wspolpracy (migajaca czerwona lampka - zator na
> szynie USB, jesli wierzyc instrukcji).
>
> Pogrzebalem troche w BIOSie i okazalo sie, ze plyta glowna chyba posiada
> juz kontroler USB (w 'Integrated Peripherals' jest opcja 'USB
> Controller', inna sprawa, ze na plycie nie ma zadnego zlacza...) Ale
> wylaczenie tej funkcji nie pomaga. Tzn, Slackware 9 widzi kontroler i
> [...]

zobacz jakiego typu jest to kontroler i jakiego modulu potrzebuje ...
lspci -v|grep USB

nastepnie wyedytuj plik modules.conf
powinienes tam miec cosik takiego:

alias usb-controller (modul jaki obsluguje kontroler na plycie glownej)
alias usb-controller1 (modul jaki obsluguje ten kontroler na pci - z tego co
pamietam to ten typ dziala pod usb-uhci)

jesli nie masz to uzupelnij ...

mam identyczny kontroler (ten na pci) i u mnie dziala bez problemu ...

--
pozdro
Dr Dex