mnożnik FSB

Autor: Picia (Picia.adres_at_sigu.com)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 12:56:02 MET

Witam,

Mam płytę MSI KT3Ultra2 (6380E) na chipsecie VIa KT333, która z najnowszym
BIOS'em (który mam ver. 5.7) obługuje procesory do Bartona 3000+ a więc FSB
166(wg. MSI).
Mój procek to Athlon TB XP1700+ i idzie na 166(333)synchronicznie z
pamięciami Twinmos PC 2700.
Problem w tym, że Sandra dle tego FSB pokazuje dzielnik 1/4 czyli np. dla
PCI - 42MHz.
Pytanie moje jest dlaczego nie dostaje 1/5 mimo, że płyta go obsługuje
(chyba że Sandra fałszuje), wobec czego nie ustawiam na 166 bo boje się o
pozostały sprzęt.

Za wszystkie porady jak to zmienić z góry dziękuje.
Pozdrawiam

--
Piotr Klęba
"It is plain to see I'm not the man I used to be"