Re: ach te lasery;) tania drukarka:)

Autor: czarny_kruk (czarny_kruk[ale_to_wyrzuc!)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 12:05:11 MET

Użytkownik "Jurek Gajewski" <nie_at_spamowac.mnie.jp> napisał w wiadomości >
> wg mej wiedzy żadna drukarka do 1000zł nie zejdzie z kosztem do 5gr za
> strone.

hmm... a kyocera poleasingowa 600 lub 1010? :) obie ponizej 5gr - przy
takich kosztach mysle ze ze kilka ryz papieru wydrukuje (miesiecznie)

> Osobiście radzę unikać jak ognia drukarek Oki

dziekuje za uwage. choc koszt uzytkowania drukarek tej firmy wyglada
interesujaco...

<ciach>

> Obecnie używam Kyocera FS1800+ (koszt wydruku strony 3gr.), ale kosztowała
> dużo więcej niż 1000zł

i znowu Kyocera - z testow ktore poczytalem ta firma robi naprawde dobry
sprzet...
a jak z tymi bebnami ceramicznymi - ponoc 100tys stron - jak jest w
rzeczywistosci?
niezniszczalny?