Re: LCD 17" vs FLATRON 19"

Autor: Dzik (piotrek204.usunto_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 11:11:46 MET

"Piotr Żebrowski" <piotr_z_at_otwarte.com.pl> wrote in message

> kolor - dla grafika
> dla składacza oczywiście LCD bywa lepszy

Tutaj bylem zaskoczony. Graficy go chcieli, a skladacze mniej chetnie
podchodzili.
Narzekali ze dokument lepiej wyglada jak jest gladszy na crt.

> zaleznie od modelu i obecnosci kalibratora ;) - ale tez wole mitsubischi
..
> przynajmniej znacznei tańszy

Kalibratory mamy ale po jakims czasie dalismy sobie spokoj.
A co do mitsubishi to zawsze na nie chorowalem, szczegolnie te z kineskopami
szczelinowymi.
Ale moje 17crt jest juz za duza na biurko wiec 19 sobie odpuscilem. Teraz
bede kupowal lcd17, moze 18 chociaz nie wiem czy warto doplacac za cal.

Pozdro

Piotrek