Re: Udostępnianie połączenia internetowego...

Autor: MPiotrek (pmat_at_xnet.one23.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 10:08:47 MET

Użytkownik "MrRoger" <mrroger_at_tenbit.pl.pl> napisał w wiadomości
> Witam all,
>
> Nie wiem czy nie jest to czasami NTG ale pomóżcie:
>
> Mam w domciu dwa komputery, z których jeden ma dostęp do internetu poprzez
> kartę radiową. Nazwę go KOMP1, a drugi będzie KOMP2 (ten bez dostępu)
Problem znany w Windows 98/ME.
Pewnie provider udostępnia Ci net dla konkretnego adresu MAC, niestety po
włączeniu ICS pojawia sie wirtualna karta sieciowa, która ma inny MAC niż
fizycznie karta bezprzewodowa.
Stąd nie masz internetu nawet na komputerze, w którym udostępniasz
połączenie.
Zgadza się?
W Linuksie i Windowsie XP działa bez problemów - tam routing i NAT są
realizowane inaczej (czytaj:lepiej).

--
MPiotrek