Re: Karta TV w Windows XP - restarty

Autor: Artur Jarkiewicz (adres_at_nieznany.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 08:46:53 MET

Użytkownik "Waldus (R)" <waldus_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Sporo znajomych (ja tez) ma problemy z karta TV w Windows XP. Gdy
uruchomić
> jakiś program do TV ( np. JTV, MoreTV, itp.) system WIndows XP sie
> regularnie restartuje... Czy udało się komuś ten problem rozwiązać?? Czy
ma
> ktoś jakieś sterowniki do karty PixelView TV Pro BT 878 pod WIndows XP ??
> Jesli tak, to bardzoi prosze o odpowiedz na maila
> pozdrawiam
> Slawek D.

Prolink PV TV Pro ma (z resztą jak i inne karty TV) problem
polegający na niemożności działania lub na błędnym działaniu
w przypadku współdzielonego przerwania. Dlatego:

Primo:
Zajrzeć do instrukcji mobo czy aby umożliwia rezerwację IRQ.
Niestety sam się naciąłem. Zmieniłem ostatnio AK31 na K7VT4-4X
i kicha. JTV generuje DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL a inne
restartują kompa lub w ogóle nie ruszają. Przed zakupem nowej
radzę ściągnąć manual-a i dobrze go poczytać.

Secundo:
Zainstalować dobre sterowniki. Do Prolinka polecam ze strony:
http://www.prolink.pl/sterowniki/tm_drivers/PLAY_TV_PRO/XP&2000/
Pliki TV_XP_1.0.zip i TV_XP_2.0.zip. U mnie działały bezproblemowo
na W2K i XP. JTV i Borg chodziły OK.

Pozdrawiam.
Artur.