Re: ECS L7VTA2 - jakies opinie?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 07:03:56 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" > napisał
> Asrock K7VT4-4X za około 180 zł. W ECS bym sie nie bawił z powodu
> częstych problemów użytkowników płyt tej firmy... Asrocka używałem i
> był ok.

Glupotki kolega gada.Tto ze ECS jest popularny i czasami ludzie sobie nie
radzili np z ECS K7S5A nie oznacza ze wszystkie produkty tej firmy sa bee
( ze przypomne strzelajace kondensatory w Abitach,problemy z Epoxem 8RDA)
Plyta ECSa jest oki . normalna , bez zadnego wypasu i jak zawsze w
przypadku tej firmy konkurencyjna cenowo.

Blesso