Athlony w notebookach?

Autor: Krzysiek Wojciechowski (kapewu_NO_SPAM_at_eranet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 21:09:40 MET

Czesc,
Mam pytanko - jak w tytule. Na grupie znalazlem korespondencje na podobny
temat, ale juz troche leciwa, a producenci na pewno mysla o poprawieniu
swoich procesorow.

Jak spisuje sie Athlon w notebooku? Chodzi mi o serie HP Pavilion - fajny
komputer, ciekawy pod wzgledem multimedialnym, dobry wyswietlacz. Problem w
tym, ze moga byc problemy z jego serwisowaniem w Polsce (bylby sciagany ze
Stanow, bo w Polsce nie ma tego modelu - serwis na pewno nie bedzie zbyt
kumaty i obeznany). No i troche ryzyko w cos takiego sie ladowac, jesli
procesor mialby sie na okraglo grzac itd. Chyba, ze powiecie, ze jest OK :-)

Alternatywa to oczywiscie Celeron (nie tak wydajny) lub P4 (troche drozej).

Z gory dzieki i pozdrawiam,
Krzysiek