Re: softcooling, Vcool, CPUCooL

Autor: Wotjek (czolgista_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 19:12:24 MET

> Tak, ta sama plyta i procek (ladnie sie kreci...)
> problemem jest niekompatybilnosc z VIA ,
> mozesz to zaznaczyc w programie, ale i tak nic nieda...
> chlodzenie programowe to zestaw polecen statr+stop
> maloprawdopodobne aby cos padlo...
> jaka masz temperature i jaki wentyl?
> no i na ile Ci smiga?

Program działa (obydwa).. - może jest niekompatybilny, ale działa
i robi swoje - chłodzi do temperatury otoczenia +-1C.
Normalnie mam 46-47 stopni. (w spoczynku)

Chłodzenie - coolermaster jakiś_tam
+ wymieniony wentylator na 8x8x2,5 cm @2500 obr/min.

To jest Athlon Palomino :(
Max. poszedł... jeśli dobrze pamiętam trochę ponad 2000+
(chyba 2100-2200) - nie pamiętam.
ram 266 chodzi na 333 (ale wydajność tylko nieznacznie lepsza)

Też masz coś takiego (??) iż przy włanczaniu kompa
sprawdza CD i.. - restart.
znowu sprawdza CD i idzie dalej ok.

Pozdrawiam
Wojtek