Re: Paranoiczne pytanie;-))

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 18:12:46 MET

Artur Czeczko wrote:

> "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message

> Z tego wynika, że jedyne procesory warte rozpatrzenia
> w tej chwili, to AMD.
> Tak, tak, wiem, że się czepiam. ;)

Nie czepiasz sie:) Tak, to prawda:) Oczywiśie o ile ktoś chce kupić
komputer do domowych zastosowań i nie ma to być jakiś potwór pod
względem wydajności. Wtedy jednak najmocniejsze proce Intela nie mają
konkurencji. Był też wątek o obliczeniach matematycznych. w tym
przypadku tez mi sie wydaje, że oprogramowanie zoptymalizowane pod
Intela bedzie dużo szybsze od AMD. Ale tak ogólnie to ceny proców
Intela raczej czynią go nieopłacalnym do komputera domowego

--
#Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl
#GG:503647