Re: laptop Toshiba Portege 3010CT

Autor: piotrek (piotr_at_euroserwer.com)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 16:34:12 MET

Użytkownik "Dzik" <piotrek204.usunto_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> "piotrek" <piotr_at_euroserwer.com> wrote in message
> po
> ktorej
>
> A ja 3 minuty szukalem sterownikow leniuchu na stronie toshiby.
> http://tinyurl.com/vocy
>
> A ja wczoraj nabylem 7100CT, tez portege :)
>
> Pozdro
>
> Piotrek

dzieki za linki.
musialem zle patrzec za tymi sterownikami bo siedzialem pare godzin na sieci
za nimi :)

jesli mozesz, powiedz ile za niego zaplaciles - bo ja juz mam swojego, ale
cena nieustalona (ma byc kolo 1000 PLN) i wciaz negocjuje. Ten sprzet to P2
266 Mhz, 96 MB RAM, 2,1 GB dysk, zewnetrzne: dyskietka, sieciowka, komplet
portow (COM,LPT i inne), brak CD. Na ile go wyceniłbyś ?

pozdrowionka
piotrek