laptop Toshiba Portege 3010CT

Autor: piotrek (piotr_at_euroserwer.com)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 15:58:45 MET

witam

nabylem laptopa Toshiba Portege 3010CT, niestety bez zadnych sterownikow, po
przeinstalowaniu systemu mam duzy problem z obsluga baterii i hibernacja,
zdaza sie ze bateria trzyma godzine, zdaza sie ze po 5 minutach przestaje.
Szukalem odpowiedzi na stronach Toshiby, ale nic nie znalazlem. Jesli ktos
moglby mi pomoc, ewentualnie odeslac do jakiejs polskojezycznej grupy ktorej
specjalnoscia sa laptopy.

dzieki
piotrek