Re: Asus A7N8X-X

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001_at_o2.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 13:22:26 MET

In news:bpfgg5$2gd4$1_at_news.mm.pl,
Lukasz <rayd3n_at_interia.pl> typed:

> Z tego co wiem, to wersja -x jest lekko odchudzona wersja tej Twojej
> plyty. Ale chodzilo mi o ogolna wydajnosc i stabilnosc. Widze, ze nie
> bede rozczarowany. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam!

    Fakt, zapomniałem wspomnieć co to jest stabilność... Ale to pewnie z
tego powodu że od 3 miesięcy komputer był wyłączany jakieś 5 razy :))) 2
razy jak zmieniałem twardziela, raz jak eksperymentowałem z GPS'em i
spaliłem COM'a (z własnej winy) i 2 razy z winy elektrowni... A tak komputer
chodzi 24h na dobę z różnym obciążeniem (w nocy tylko mułek, w dzień dość
wymagające programy) i jak narazie ani jednej zwieszki. Oczywiście pod xp...

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Szatanik.