Re: Instalacja dysku SATA ?

Autor: Toms (80932905_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 11:23:42 MET

Dzięki za odpowiedzi
ale małe pytanie
stery od SATA mają 4,26 MB na dyskietkę się nie zmieszczą
jakie pliki, które katalogi skopiować na dyskietkę
dlaczego nie można wgrać sterów z cd-r
proszę o poradę
pozdrawiam

Użytkownik "Toms" <80932905_at_pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupowiczów
>
> Mały problem dla was a ja błądzę po ciemku
> Jak zainstalować system (winda XP Pro) na czystym dysku SATA
> tak by system widział wszystko ok
> Kiedy przy instalce wgrać stery, czy dopiero po zainstalowaniu może lama
ale
> nigdy tego nie robiłem
> Proszę o po-rady
>
> płyta Asus Deluxe na nForce, dysk Maxtor 120 GB
>
> pozdrawiam
> Stemek

przed instalacja przygotuj sobie dyskietke ze sterownikami do serial ata
(miedzy innymi powinien byc plik TxtSetup.oem)
przy pierwszym starcie komputera z plyty instalator prosi o wcisniecie F6
jesli chce sie
wgrac jakies dodatkowe sterowniki.
Wciskasz
wkladasz dyskietke
wybierasz driver pod xp
po takkiej operacji instalator zobaczy dysk jak zwykly ata (w sensie bedzie
mozna instalowac)

wredniak