Re: pamiec pc 400

Autor: centurion (centurion_at_silesianet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 10:47:17 MET

Użytkownik "dymek" <adym_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Niby dlaczego?
Dla tego że Major (markowy moduł) oznacza, że pamięć została wyprodukowana
przez producenta pamięci (rdzenia) a nie producenta modułu czytaj składacza
pamięci z gotowych elementów.
Innymi słowy gdybym zarejestrował domenę www.krzak.com i nazwał firmę KRZAK
SP. Z O.O. która zajmuje się składaniem pamięci z klocków nie oznaczałoby to
że moje pamięci są markowe, czy to jest wystarczająco zrozumiałe?

centurion_at_silesianet.pl